W 1984 roku Daniel Flachaire, jego żona Veronique i Bernard Donati poznali Nata Maori, młodego projektanta z Kalifornii. Ich wielokulturowe pochodzenie zainspirowało ich do stworzenia wyjątkowej marki - Banana Moon, której produkty są dedykowane miłośnikom plażowego stylu życia.
Brand jest połączeniem europejskiego know-how, przywiązania do najwyższej jakości oraz cechuje go kalifornijskie poczucie stylu i kreatywność. Banana Moon szybko stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych europejskich marek kostiumów kąpielowych i jest obecnie dystrybuowana w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. Flagowym produktem marki jest damski strój kąpielowy Banana Moon w różnych jego wariantach. Kolekcja z biegiem czasu powiększyła się o różnego rodzaju stroje plażowe, jak pareo oraz akcesoria plażowe, w tym kultową linię w kategorii damskie stroje kąpielowe. Markę definiują kolorowe nadruki, modny styl i swobodny wygląd z seksownym akcentem. Firmie przyświeca cel, aby kostium kąpielowy Banana Moon spełniał wszystkie oczekiwania jego użytkowników. Dzięki temu można się zrelaksować i cieszyć się słońcem i falami podczas odpoczynku na plaży.
W 2006 roku Banana Moon wypuścił serię Banana Moon Couture. Marka współpracuje z kilkoma projektantami z doświadczeniem w dziedzinie mody i odzieży plażowej, którzy wprowadzają innowacje i niepowtarzalny styl w każdym z produktów marki, szczególnie jeśli chodzi o kostium kąpielowy dwuczęściowy. Banana Moon Couture koncentruje się na luksusowych tkaninach i charakterystycznych detalach, aby uzyskać stylowy i zalotny wygląd jego użytkowniczek. Zainspirowana pokoleniem Millenialsów, Banana Moon Teens została wprowadzona na rynek w 2012 roku. Linia ta ma bardzo miejski i sportowy look. Banana Moon Teens cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony sklepów i magazynów modowych na całym świecie. Odważne nadruki i żywe kolory definiują tę energetyczną serię.