Darmowa dostawa
30 dni na zwrot

Zwroty | Reklamacje | Wymiany

Zwrot | Wymiana

Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 100 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta Towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej. Zarejestrowany klient nie ponosi kosztów dostarczenia zwracanego Towaru do sklepu.

Zwrot pieniężny odbywa się przelewem na konto bankowe podane w formularzu zwrotu. Zwroty wykonywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

 

Instrukcja darmowego zwrotu dla zalogowanych:

1. Zaloguj się na konto założone w naszym sklepie butomaniak, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.    

2.  Wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.     

3. Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.     

4. Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. 

5. Udaj się do dowolnej placówki Poczty Polskiej gdzie przekażesz pracownikowi poczty paczkę wraz ze stroną z etykietami.

     Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu jej odesłania. 

 

Dla pozostałych klientów bez założonego konta:

Jeżeli dokonałaś/eś zakupów bez rejestracji odeślij towar na adres:

Firma Handlowa “BOZ” S.A. / butomaniak.pl

ul. Geodetów 3
35-328 Rzeszów

Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz zwrotu:

Wzór zgłoszenia należy pobrać stąd:

pic

 


 

Reklamacja

1. Zaloguj się na konto założone w naszym sklepie butomaniak, a następnie w panelu reklamacji wybierz towar, który chciałbyś reklamować/wymienić.

2. Wybierz reklamację/wymianę klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.     

3. W podsumowaniu reklamacji dodaj wiadomość o wymianie na inny rozmiar lub reklamacji i kliknij wyślij(możesz dodać zdjęcia jeśli reklamujesz towar)

 

Pozostałe informacje:

- Reklamacja / Wymiana oczekuje na zatwierdzenie przez dział obsługi klienta

- Po zatwierdzeniu w panelu reklamacji zostanie wygenerowany formularz wraz z etykietą poczty polskiej

- Podpisany formularz wydrukuj, a towar zapakuj w folię i z naklejoną etykietą zanieś na dowolną placówkę poczty polskiej

 

Dla niezalogowanych użytkowników

Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz reklamacyjny:

Wzór zgłoszenia należy pobrać stąd:

pic

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel