Darmowa dostawa
30 dni na zwrot

Returns / Complaints / Exchanges

100-day return policy without giving a reason
No stress
Free return for all registered customers
money back within 14 days via bank transfer

The customer has the right to withdraw within a deadline of 100 days , which begins on the day the customer receives the products. The deadline is met if the customer sends a written withdrawal statement before its expiry, to the address provided above. A registered customer does not bear the cost of delivering returned products to the shop.

Returns & Exchanges

For registered customers

    1. Log in to your account created in our butomaniak shop. Next, select the item you would like to return in the returns panel.
    2.                 
    3. Choose a return by clicking on the "I will use store shipments" option and selecting the form in which you want to receive your refund.
    4.                 
    5. Generate return documents with address labels, print, and sign the return document.
    6.                 
    7. Insert the packaged products together with the return document into the shipping carton and seal it well. You can use the cardboard box in which you received the ordered goods.
    8.                 
    9. Send the package to the address provided.
    10.                          

Refund , in the form selected in the refund creator, will be issued within 14 days of the day on which we have been informed about your decision to withdraw from the contract. However, it usually takes less time.  We may withhold reimbursement until we receive the item or until it until you provide proof of its return.

For unregistered customers

  1. Fill in the form.








Warranty Claims

for registered customers

  1. Log in to the account created in our butomaniak shop, and then in the warranty claim panel select the product which is the subjest of the claim.
  2. Choose warranty claim/exchange by clicking on the "I will use store shipments" option and selecting the form in which you want to receive your refund.
  3. In the summary add a message about the complaint or exchange for a different size and click send (you can add photos if you are filing a claim)
  4. The complaint will be reviewed by our customer service department.
  5. Send us the package with the product to the address provided.

For unregistered customers

  1. Fill in the form









If it is not possible to repair the goods, I am interested in:

Buto Maniak

ZGŁOSZENIE WYMIANY

Nazwa towaru:

 

Numer paragonu lub faktury:

 

imię i nazwisko kupującego:

 

Dokładny adres kupującego:

 

Telefon:

 

Powód zwrotu:

 

Bank kupującego:

 

Nr konta kupującego:

 

Nazwa towaru, rozmiar i kolor, na który chcę wymienić zwracany produkt:

 

Oświadczam, że znane mi są warunki wymiany/zwrotu/reklamacji towaru określone w Regulaminie Sklepu. znane mi są warunki wymiany/zwrotu/reklamacji towaru określone w Regulaminie Sklepu.

Data i czytelny podpis klienta
Buto Maniak

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

imię i nazwisko kupującego:

 

Dokładny adres kupującego:

 

Bank kupującego:

 

Nr konta kupującego:

 

Telefon:

 

Data stwierdzenia wady:

 

Kod zwracanego porduktu::

 

Numer paragonu lub faktury:

 

Opis niezgodności towaru:

 

Okoliczności stwierdzenia niezgodności:

 

Jeśli naprawa towaru nie będzie możliwa jestem zainteresowany/na:

 

Zostałem/am poinformowany/a, że moje dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep Luz w celach związanych z realizacją niniejszego zgłoszenia. Zostałem/am poinformowany/a o prawie do dostępu do treści moich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, niemniej niezbędne do realizacji niniejszego zgłoszenia. Ponadto oświadczam, że podane przeze mnie dane są prawdziwe oraz właściwe do kontaktu w sprawie złożonego zgłoszenia.

Data i czytelny podpis klienta
</di
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel