Darmowa dostawa od 50,00 zł

Zwroty | Reklamacje | Wymiany

100 dni na zwrot bez podania przyczyny
bez stresu i obaw łatwe bezproblemowe zwroty z Paczkomatami Inpost
darmowy zwrot dla wszystkich zarejestrowanych
zwrot środków w 14 dni za pomocą przelewu na konto bankowe

Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 100 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta Towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej. Zarejestrowany klient nie ponosi kosztów dostarczenia zwracanego Towaru do sklepu.

Zwroty i wymiany

Dla klientów zarejestrowanych

  1. Zaloguj się na konto założone w naszym sklepie butomaniak, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
  2. Wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
  3. Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.
  4. Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary.
  5. Udaj się do dowolnego Paczkomatu InPost i nadaj przesyłkę zwrotną.

Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu jej odesłania.

Dla klientów niezarejestrowanych

  1. Wypełnij formularz








Reklamacje

Dla klientów zarejestrowanych

  1. Zaloguj się na konto założone w naszym sklepie butomaniak, a następnie w panelu reklamacji wybierz towar, który chciałbyś reklamować/wymienić.
  2. Wybierz reklamację/wymianę klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
  3. W podsumowaniu reklamacji dodaj wiadomość o wymianie na inny rozmiar lub reklamacji i kliknij wyślij (możesz dodać zdjęcia jeśli reklamujesz towar)
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez nasz dział Obsługi Klienta. Po jej zatwierdzeniu w panelu reklamacji zostanie wygenerowana etykieta zwrotu InPost. Pobierz ją i przyklej na zapakowany towar.
  5. Udaj się do dowolnego Paczkomatu InPost i nadaj reklamowaną przesyłkę.

Dla klientów niezarejestrowanych

  1. Wypełnij formularz









Jeśli naprawa towaru nie będzie możliwa jestem zainteresowany/na:

Buto Maniak

ZGŁOSZENIE WYMIANY

Nazwa towaru:

 

Numer paragonu lub faktury:

 

imię i nazwisko kupującego:

 

Dokładny adres kupującego:

 

Telefon:

 

Powód zwrotu:

 

Bank kupującego:

 

Nr konta kupującego:

 

Nazwa towaru, rozmiar i kolor, na który chcę wymienić zwracany produkt:

 

Oświadczam, że znane mi są warunki wymiany/zwrotu/reklamacji towaru określone w Regulaminie Sklepu.

Data i czytelny podpis klienta
Buto Maniak

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

imię i nazwisko kupującego:

 

Dokładny adres kupującego:

 

Bank kupującego:

 

Nr konta kupującego:

 

Telefon:

 

Data stwierdzenia wady:

 

Kod zwracanego porduktu::

 

Numer paragonu lub faktury:

 

Opis niezgodności towaru:

 

Okoliczności stwierdzenia niezgodności:

 

Jeśli naprawa towaru nie będzie możliwa jestem zainteresowany/na:

 

Zostałem/am poinformowany/a, że moje dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep Luz w celach związanych z realizacją niniejszego zgłoszenia. Zostałem/am poinformowany/a o prawie do dostępu do treści moich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, niemniej niezbędne do realizacji niniejszego zgłoszenia. Ponadto oświadczam, że podane przeze mnie dane są prawdziwe oraz właściwe do kontaktu w sprawie złożonego zgłoszenia.

Data i czytelny podpis klienta
pixel